Saturday, October 9, 2010

Guan Eng Bohong Lagi............



Khalifah Kafirun Lim Guan Eng,Ketua Menteri Pulau Pinang macam-macam bohong, isu Bazar Ramadhan, Tol Sungai Nyior, bohong rakyat bahawa kerajaan BN tidak pernah memberi bantuan,macam celaka, bohong Salleh Man, tapi lantak la tu depa punya keja.

Pembohongan terbaru pula Dana dari kelab lumba kuda, disumbangkan kepada warga emas.Apa Kejadahnya? Pulau Pinang guna sumber dari sumbangan hasil perjudian ka untuk tujuan pembangunan negeri tersebut? Kemudian buat-buat bermurah hati memberi wang ihsan sebanyak RM100 seorang bagi warga emas di negeri itu.Makan duit haram oi...Kafirun tu kata tak tahu mengenai wang tersebut dari hasil judi walaupun sudah jelas ada bukti masih lagi nak berdalih

Pusaka kesian tengok mak cik dan pakcik pakat berduyun-duyun beratoq nak terima duit wang ehsan, ada yang mai ada kereta takpa la, yang tiada kereta sanggup sewa semata-mata nak dapat RM100.Sewa kereta RM60, minyak kereta RM20,driver pun kena huloq jugak RM20,tak berbaloi sungguh dapat RM100 saja.Kerajaan BN merintah pun tak buat macam tu.Mendengar kes ini, ramai makcik dan pakcik di Pulau Pinang tersedak. Apa tidaknya, sumbangan yang mereka terima selama ini diragukan atau mungkin dirahsiakan.Tahniah kepada warga emas yang memulangkan wang tu balik kepada kerajaan negeri Pulau Pinang.

Pusaka respect laman blog Pisau.net yang mula-mula paparkan kes ni yang mana mengatakan bahawa sumbangan RM100 yang diberikan kepada warga emas di negeri terbabit adalah sumbangan dari hasil perjudian lumba kuda.

No comments:

Post a Comment